Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Fisa de evaluarea lectiei inspectia speciala la clasa
Marţi, 11 Septembrie 2012 00:00

ANEXA Nr. 3
  la metodologie

 

Numele si prenumele candidatului.....................................

Data..............................

Examinator ................................

 

FISA DE EVALUAREA LECTIEI
Inspectia speciala la clasa

   

 

 

 

 

 

 

Analiza

Aspectele evaluate: criterii

Punctajul

 

Maxim

Realizat

 

Lectie

Aspecte formale (documente, documentatie, materiale didactice disponibile)

1

 

 

Proiectare - motivare (relationarea intra- si interdisciplinara, intra si cross- curriculara, perspectiva in raport cu unitatea de invatare, relevanta pentru viata a continuturilor)

1

 

 

Continut stiintifico-aplicativ (obiectivizare, structurare, sistematizare, coerenta, consistenta)

1

 

 

Metode si mijloace didactice (varietate, oportunitate, originalitate, eficienta)

1

 

 

Climat psihopedagogic Ambient specific disciplinei, motivatie pentru lectie

1

 

 

Elevii - dominante vizate

Achizitii cognitive, verbalizate/nonverbalizate (calitate, cantitate, relationare, operationalizare)

1

 

 

Deprinderi de activitate intelectuala individuala si in echipa (operatii logice, mecanisme de analiza si sinteza, tipuri de inteligente, consecventa, seriozitate, ambitia autodepasirii, colegialitate, responsabilitate si raspundere, flexibilitate in asumarea rolurilor)

1

 

 

Atitudine fata de scoala - statutul si rolul la ora (pozitiva - colaborator, indiferenta - spectator)

1

 

 

Profesorul - dominante vizate

Competente profesionale si metodice (de cunoastere - gradul de stapanire, organizare si prelucrare a informatiei, de executie - rapiditatea, precizia actiunilor si distributivitatea atentiei, de comunicare - fluiditatea, concizia si acuratetea discursului, captarea si pastrarea interesului elevilor, abilitatea pentru activitate diferentiata)

1

 

 

Competente sociale si de personalitate (sociabilitate, degajare, comunicativitate, registre diverse de limbaj, echilibru emotional, rezistenta la stres, ingeniozitate, flexibilitate, fermitate, toleranta, rigurozitate, obiectivitate, disponibilitate pentru autoperfectionare)

1

 

 

TOTAL:

10

 

 

   

Semnatura ...............................................

 

   NOTA:

Fisa de evaluare a lectiei este completata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul inspectiei la clasa se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.

 

Revista cu ISSN

Particularitati ale persoanelor varstnic…

PARTICULARITĂȚI ALE PERSOANELOR VÂRSTNICE   Andone Crenguța - profesor Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov   Consider că articolul Particularități ale persoanelor vârstnice este una de actualitate deoarece fiecare dintre noi are un părinte sau...

Read more

Binomul varsta invatare in educatia pe t…

BINOMUL VÂRSTĂ-ÎNVĂȚARE ÎN EDUCAȚIA PE TOT PARCURSUL VIEȚII   Alexandra Pepelea Profesor, Liceul Teoretic „Vasile Alecsandri”, Iaşi   Când învățăm? Există o vârstă optimă la care individul atinge maximum de productivitate intelectuală și creativă ?...

Read more

Discursul public ca modalitate de dezvol…

DISCURSUL PUBLIC CA MODALITATE DE DEZVOLTARE A PERSONALITĂŢII ŞI APTITUDINILOR ELEVULUI   Prundeanu Ciprian, Profesor Limba Engleză, Liceul Teoretic „Grigore Moisil” Timişoara   Rezumat: Dezbaterea şi discursul public sunt modalităţi extrem de utile în...

Read more

Diversitate culturala in scoala

DIVERSITATE CULTURALĂ ÎN ŞCOALĂ                                             Prof. Alina Iftime Liceul Tehnologic „Virgil Madgearu” Constanţa   REZUMAT. Educaţia interculturală este o orientare nouă, aplicabilă în mod deosebit în comunităţile multietnice. Punctul de plecare în acceptarea...

Read more

Martisorul, traditie si legenda

MÃRŢIŞORUL, TRADIŢIE ŞI LEGENDÃ Prof. Laura Mihaela Herman Şcoala cu clasele I-VIII „ Nicolae Iorga” Baia Mare     Mãrtisorul, un obicei pãgân de pe vremea dacilor si romanilor Descoperirile arheologice aratã...

Read more

Analyse contrastive points theoriques

ANALYSE CONTRASTIVE: POINTS THÉORIQUES   Marta Negraia, Şcoala nr. 12 “Miron Costin”, Scoala nr. 1 “Nicolae Mantu”, Liceul Teoretic Dunărea, Galaţi               L’analyse contrastive suppose la comparaison des deux langues en contact, une...

Read more

Structura anului scolar 2012 2013

Structura anului şcolar 2012-2013   Anul şcolar 2012-2013 începe pe 17 septembrie 2012, luni. Ministrul Educaţiei, Ecaterina Andronescu, a anunţat sâmbătă, 1 septembrie 2012, că anul şcolar 2012-2013 va începe în data de 17...

Read more

Structura anului scolar 2013-2014

Structura anului şcolar 2013-2014   A apărut structura anului şcolar 2013-2014. Se pare că anul şcolar 2013-2014 va avea 36 de săptămâni de cursuri, însumând 176 de zile lucrătoare şi va fi...

Read more