Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Fisa psihopedagogica a elevului acte de violenta
Joi, 13 Decembrie 2012 00:00

Fişă psihopedagogică

 

Vă prezentăm un model de fişă psiho-pedagogică, însă acest model va fi completat doar pentru elevii care au fost implicaţi in acte de violenţă si are valoare numai în contextul acţiunilor având drept scop prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar. Datele din aceasta fişă sunt strict confidenţiale, iar fişa va fi completată şi păstrată de către consilierul psihopedagog din unitatea de învăţământ.

UNITATEA  DE  ÎNVĂŢĂMÂNT

 

FIŞĂ PSIHOPEDAGOGICĂ

 

 

I.         DATE DE IDENTIFICARE

 

Numele şi prenumele elevului (se vor scrie numai initialele)____

Unitatea şcolară ___________________________________

Clasa ____________

Data şi locul naşterii ________________________________

 

 

II.       DATE ASUPRA MEDIULUI FAMILIAL

 

1.      Familia – tabel sintetic:

Numele şi prenumele

(se vor scrie  initialele)`

Anul naşterii

Pregătirea şcolară/profesională

Profesia

Tata:

________________

 

 

 

 

Mama:

_________________

 

 

 

 

Fraţi şi surori

 

 

 

 

 

 

 

2.      Tipul de familie:

► normală

► tata ( mama) decedat

► părinţii despărţiţi

► uniune consensuală

► părinţi vitregi (unul sau amândoi)

► alte situaţii (care anume) ____________________________________________________

 

3.       Atmosfera şi climatul educativ din familie _____________________________________

____________________________________________________________________________;

4.      Condiţii de muncă în familia elevului __________________________________________

____________________________________________________________________________;

 

 

III.     DATE MEDICALE DESPRE ELEV

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

 

 

IV.    REZULTATELE ACTIVITĂŢII  ELEVULUI

 

1.       Situaţia şcolară:

 

Clasa

Calificativul/

Media anuală

Calificativul/Media la purtare

Disciplinele cu rezultatele

Absenţe

Obs.

Cele mai bune

Cele mai slabe

Motivate

Nemotivate

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

 

 

 

V.     CONDUITA LA LECŢII ŞI ÎN COLECTIVUL ŞCOLAR

 

1.      Conduita la lecţii (interesul, participarea la lecţii):

□ – intervine cu completări, participă activ, îşi aduce contribuţia la activitatea didactică;

□ – manifestă interes inegal, fluctuant;

□ – se lasă greu antrenat, participă numai când este solicitat;

□ – obişnuit inactiv;

□ – alte situaţii (care anume) ________________________________________________;

 

2.      Disciplina la lecţii:

□ – se încadrează în cerinţele lecţiei, este receptiv la observaţii şi îndrumări;

□ – disciplinat;

   indisciplinat, turbulent, chiar atrage şi pe alţii în alt gen de activităţi;

□ – fuge de la ore, are atitudini de bravare;

□ – alte situaţii (care anume) ________________________________________________;

 

3.      Conduita generală a elevului, nota la purtare:

□ – cu abateri disciplinare grave;

□ – cu abateri disciplinare minore, dar mai frecvente;

□ – conduită corectă, cuviincioasă;

□ – este un exemplu de conduită;

 

 

            DIRECTOR,                          Consilier psihopedagog,                                Diriginte,                   

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Revista cu ISSN

Dezvoltarea personalitatii elevului prin…

DEZVOLTAREA PERSONALITĂŢII ELEVULUI PRIN ACŢIUNI DE VOLUNTARIAT Profesor Roxana Monica Paraschiv Şcoala Gimnazială Tărlungeni, Jud. Braşov Voluntariatul este o activitate ce poate dezvolta armonios personalitatea unui elev care învaţă...

Read more

Ordin masuri tranzitorii in sistemul nat…

Ordin privind modificarea anexei nr.1 la Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 3.753/2011 privind aprobarea unor masuri tranzitorii in sistemul national de invatamant

Read more

Cuvinte dominante in limbajul poetic al …

CUVINTE DOMINANTE ÎN LIMBAJUL POETIC AL LUI VASILE VOICULESCU   Prof. Simona Crainic, Liceul De Arte Plastice, Timişoara   Lucrarea de faţă îşi propune un studiu statistic al vocabularului poetic al lui V.Voiculescu....

Read more

Studiu valentele utilizarii softurilor e…

STUDIU – VALENŢELE UTILIZĂRII SOFT-URILOR EDUCAŢIONALE ÎN CICLUL PRIMAR   înv. Gligor Dana Şcoala Gimnazială Cîmpeni Educaţia trebuie să pregătească individul pentru ritmul accelerat al schimbării în societatea în care trăim,...

Read more

Sincronie si diacronie

SINCRONIE ŞI DIACRONIE Profesor Andra Elena Diaconu, Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea Modul de cercetare sincronic nu se opune categoric cercetării istorice, evolutive, diacronice, ci apare ca o completare necesară,...

Read more

Creativitatea trasatura complexa de pers…

CREATIVITATEA – TRĂSĂTURĂ COMPLEXĂ DE PERSONALITATE înv. Marc Aurica Şcoala Gimnazială Cîmpeni E necesară cunoaşterea valenţelor creatoare ale fiecărui individ fiind impusă de practica orientării şcolare, de necesitatea plasării lui în...

Read more

Dispozitii generale concursul pentru ocu…

CAPITOLUL I  Dispozitii generale      Art. 1. -    (1) Coordonarea metodologica a concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant preuniversitar de stat si particular este asigurata de Ministerul Educatiei,...

Read more

TARAMURI MIORITICE: SUNTEM ROMANI!

TÃRÂMURI MIORITICE: SUNTEM ROMÂNI!   Prof. Popescu Ileana - Alina Şcoala „Arhitect T. T. Socolescu”, com Pãulesti, jud. Prahova     Profesorul de limba si literatura românã se izbeste de cele mai multe...

Read more