Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Ministerul Educatiei a prelungit termenul de depunere a contestatiilor pentru Evaluarea Nationala la clasa a VIII-a
Vineri, 28 Iunie 2013 05:49

Ministerul Educaţiei a prelungit termenul de depunere

a contestaţiilor pentru Evaluarea Naţională la clasa a VIII-a
 

Ministerul Educaţiei Naţionale a decis prelungirea intervalului orar alocat pentru depunerea de contestaţii la Evaluarea Naţională de clasa a VIII-a, din ziua de sâmbătă, 29 iunie 2013. În baza Ordinului de ministru 3.974/26.06.2013, orarul de depunere a contestaţiilor se prelungeşte cu două ore, faţă de calendarul iniţial. Elevii vor putea depune contestaţiile între orele 16.00 - 22.00.

 

Aşadar, termenul de depunere a contestaţiilor la Evaluarea Naţională a fost prelungit cu două ore, după ce Ministerul Educaţiei Naţionale a decis să accepte o solicitare venită în acest sens de la Biserica Adventistă de Ziua a Şaptea din România.

Potrivit unui comunicat oficial al ministerului, contestaţiile se pot depune acum între orele 16.00 şi 22.00, faţă de intervalul orar 16.00 - 20.00 stabilit anterior. Motivul acestei prelungiri, este faptul că enoriaşii Bisericii Adventiste de Ziua a Şaptea din România respectă ziua de sâmbătă ca pe una de repaus şi de sărbătoare religioasă şi nu pot întreprinde nici un fel de alte activităţi laice, până la apusul soarelui. Candidaţii, chiar dacă ar avea motive să depună contestaţii, nu ar putea să o facă între orele 16.00 şi 20.00, pentru că soarele încă nu apune în acel moment. Ei ar putea să se ducă, însă, la centrele de examen pentru a contesta nota primită pe întuneric, înainte de ora 22.00, când religia le permite. MEN a notificat inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti să pună în aplicare, imediat, Ordinul de ministru.

Prin decizia adoptată, MEN înţelege să respecte drepturile garantate de Constituţia României şi de legile statului român privind libertatea de conştiinţă şi asigurarea de şanse egale tuturor elevilor, indiferent de cultul de care aparţin aceştia.”

Ultima actualizare în Vineri, 28 Iunie 2013 07:53
 

Revista cu ISSN

Aplicarea teoriei grafurilor pentru a ga…

APLICAREA TEORIEI GRAFURILOR PENTRU A GĂSI DRUMURI/CĂI OPTIME PENTRU PROBLEMA DE TRANSPORT   Prof. Diana Bărbat C.N.I. “Gr. Moisil” Brașov               Articolul a apărut în Intenational Journal of Current Engineering and Technology în...

Read more

Metoda proiectului in invatamantul presc…

METODA PROIECTULUI ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREŞCOLAR Înv. Gajdo Eszter Şcoala Gimnazială „Orbán Balázs” Acest articol îşi propune să prezinte rolul, importanţa şi etapele proiectului în procesul instructiv-educativ desfăşurat la nivelul învăţământului...

Read more

Dezvoltarea competentelor cheie citit sc…

DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR CHEIE CITIT-SCRIS PRIN DISCIPLINELE DE STUDIU DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR Competenţe cheie cadrul European   Profesor Rodica Stan   Prezentare generală Reprezintă prima încercare la nivel european de a oferi o listă completă şi...

Read more

Dezvoltarea creativitatii prescolarului …

DEZVOLTAREA CREATIVITĂŢII PREŞCOLARULUI PRIN METODA JOCULUI DIDACTIC   Profesor pentru învăţământul preşcolar Hreapcă Lenuţa - Mihaela Şcoala Gimnazială Larga-Jijia, Movileni, Jud. Iaşi   Rezumat: Niciodată nu este prea târziu pentru cunoaşterea, stimularea, educarea şi dezvoltarea...

Read more

Sistemul de asigurare a calitatii inspec…

CAPITOLUL II  Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar    SECTIUNEA a 7-a Sistemul de asigurare a calitatii inspectiei la nivelul ISJ/ISMB   Art. 54. -     Managementul calitatii inspectiei scolare consta in crearea unor sisteme si...

Read more

Formular de aplicatie proiecte cuprinse …

Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului FORMULAR DE APLICAŢIE pentru proiectele ce vor fi cuprinse în Calendarul Activităţilor Educative 2011 Proiectele se transmit prin poștă/curier de ISJ/ISMB, într-un singur pachet, până la...

Read more

Metode interactive in procesul instruct…

Metode interactive  in procesul instructiv-educativ la biologie

METODE INTERACTIVE ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV LA BIOLOGIE DURNEA ANCUŢA-OANA COLEGIUL NAŢIONAL „MOISE NICOARĂ” ARAD Sinonime pentru Pentru învățământul modern metodele interactive constituie un instrument de organizare și conducere a activității...

Read more

Error analysis good feedback for teacher…

ERROR ANALYSIS. GOOD FEEDBACK FOR TEACHERS Profesor: Elisabeta Maxim Școala Gimnazială “Ștefan cel Mare” Botoşani Abstract In the past forty years, studies of second language learning have occupied a central...

Read more