Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Modele de subiecte pentru evaluarea initiala
Miercuri, 14 Septembrie 2011 00:00

Modele de subiecte pentru evaluarea initiala

 

Pe site-ul oficial al Ministerului Educatiei au fost deja publicate modele de teste pentru evaluarile initiale la care vor fi supusi absolut toti elevii in cursul saptamanilor viitoare. Acestea sunt modele orientative pe baza carora invatatoarele si profesorii de la clase vor trebui sa elaboreze alte teste.

Modelele au fost elaborate de Centrul National de Evaluare si Examinare si sunt insotite de baremele de evaluare si de notare, precum si de precizari referitoare la specificul testelor. 

Subiectele publicate nu vor fi cele care vor fi date spre rezolvare elevilor. Cadrele didactice de la clasa vor elabora, la nivelul colectivului de catedra/comisie metodica, alte teste de evaluare initiala avand ca reper modelele postate.

Vezi aici care sunt aceste modele

Potrivit unui comunicat al ministerului, pentru disciplinele/modulele de pregatire profesionala la care exista continuitate in planul-cadru, adica pentru cele predate si anul scolar anterior, evaluarea initiala se desfasoara la inceputul semestrului intai, fiind precedata de doua saptamani de recapitulare. In cazul celorlalte discipline, care se afla in primul an de studiu pentru elevi, evaluarea initiala se poate desfasura imediat dupa lectiile introductive.

Rezultatele de la aceste evaluari initiale nu vor fi trecute in catalog: "Rezultatele obtinute in urma evaluarii nu se trec in catalog, se comunica elevilor si parintilor/reprezentantului legal si nu se fac publice. Prin administrarea evaluarii initiale la clasele a II-a - a XII-a/a XIII-a se stabileste un punct de referinta in vederea compararii cu rezultatele Evaluarii Nationale la clasa a VIII-a si a examenului de bacalaureat din anul 2012, precum si cu rezultatele evaluarilor sumative viitoare de la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a, prevazute in Legea Educatiei Nationale nr. 1/2011", se mai precizeaza in comunicatul ministerului.

 

 

Revista cu ISSN

Fisa de observare a lectiei model

   ANEXA Nr. 5   la regulament   Fisa de observare a lectiei   - model -   Unitatea de invatamant: ....................................................................................................................................................... Data: .......................... Numele si functia cadrului didactic inspectat/asistat: ........................................................................................................... Specialitatea: ........................................................................................................................................................................ Clasa: ..............................................

Read more

Jocurile dinamice si jocurile pregatitoa…

JOCURILE DINAMICE ŞI JOCURILE PREGĂTITOARE-MIJLOACE DE BAZĂ ÎN PROCESUL DE INIŢIERE ÎN JOCUL DE VOLEI   Profesor Drăgoiu Toma Liceul Hercules Băile Herculane   Voleiul este un joc sportiv care se bucură de o largă apreciere...

Read more

Nanoparticule

Nanoparticule

II.1. NANOPARTICULE Nanoparticulele sunt bucăţi/piese foarte mici dintr-un material mai mare. Ce se întâmpla când creaţi astfel de piese mici? PIESE MICI = MAI MULTE SUPRAFEŢE MAI MULTE SUPRAFEŢE =...

Read more

Influenta cadrelor didactice in aplicare…

INFLUENŢA CADRELOR DIDACTICE ÎN APLICAREA REFORMEI EDUCAŢIONALE                                                                            Prof. Pantin Delia Colegiul Tehnic Energetic „Regele Ferdinand I” Timişoara     Impactul progresului social asupra dezvoltării potenţialului intelectual al societăţii este esenţial. Însă “populaţia mai bine...

Read more

Experiente de lucru europene pentru o bu…

Experiente de lucru europene pentru o buna integrare pe piata muncii Life Long Learning Program Educatie pe tot parcursul vietii

“EXPERIENṬE DE LUCRU EUROPENE PENTRU O BUNĂ INTEGRARE PE PIAṬA MUNCII” “Life Long Learning Program”/“Educaţie pe tot parcursul vieţii”     Drd. prof. ing.  LILIANA CÎMPAN Colegiul Tehnic “Iuliu Maniu” Şimleu Silvaniei, Sălaj   Rezumat Un cadru propice...

Read more

dezvoltarea creativitatii in invatamant

DEZVOLTAREA CREATIVITĂŢII ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT Prof. drd. Herţa Diana Elena - SAM Istria, judeţ Constanţa Prof. drd. Ciocănel Cristina - Şc. „George Enescu” Năvodari, judeţ Constanţa   Rezumat Creativitatea pedagogică defineşte modelul...

Read more

Bolile aparatului respirator

BOLILE APARATULUI RESPIRATOR   Prof. Cosma  Camelia Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău   Bolile aparatului respirator pot fi grupate în două categorii: infecţii respiratorii acute şi boli respiratorii cronice. Infecţiile respiratorii acute cuprind boli localizate...

Read more

Invatarea colaborativa in gradinita

ÎNVĂŢAREA COLABORATIVĂ ÎN GRĂDINIŢĂ Prof. înv. preşcolar Gârtan Daniela GPN COŞEŞTI-ARGEŞ Învăţământul românesc se confruntă cu probleme din ce in ce mai...

Read more