Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Nanotehnologia miracolul mileniului III cuprins si bibliografie
Miercuri, 08 Iunie 2011 22:02

NANOTEHNOLOGIA

MIRACOLUL MILENIULUI III

                        

           Realizatori:

                     Elev Stegarescu Marius Daniel cls a XI-a

                     Profesor coordonator  Mînză Lidia 

                                 C.N. ”Vasile Alecsandri”  Galaţi 

 

 

CUPRINS

 

I   Notiuni introductive

I.1.  Ce reprezintă nanotehnologiile?

I.2.  Nanotehnologiile reprezintă ceva nou?

I.3.  Cum ar putea să ne schimbe  viaţa nanotehnologiile în următorii 20 de ani  ?

I.4.  Sunt nanotehnologiile folosite în produse în mod curent?

I.5.  Ce aspecte negative ar putea avea nanotehnologiile asupra societăţii?

I.6.  Vor afecta nanotehnologiile mediul înconjurător?

I.7.  Există riscuri legate de nanotehnologii în ceea ce priveşte sănătatea?

I.8.  Cum pot studia ceva ce nu pot vedea?

I.9.  Vreau să devin un om de ştiinţă care lucrează în domeniul nanotehnologiei. Cum  realizez acest obiectiv?

I.10.  Ce este deosebit la lucrurile create la scală nanometrică ?

I.11.  Mic, dar cat de mic?

 

II  Nanoparticule si nanotuburi de carbon

 

II.1.  Nanoparticule

II.2.  Nanotuburi de carbon

II.3.  Deci, cum lucreaza oamenii de ştiinţă la o scara atat de mica?

II.4.  Microscopia de scanare cu efect de tunel

 

 

III  Aplicatii ale nanotehnologiilor

III.1.  Materiale textile

III.2.  Celule solare

III.3.  Crema cu protecţie solară

III.4.  Suprafeţe cu proprietatea de auto-curăţare

III.5.  Stocarea energiei si Reducerea consumului de energie

III.6.  Nanoparticule de argint

III.7.  Diagnostice

III.8.  Nanotehnologia în medicină

III.9.  Armura pentru soldaţii „Robocop"

III.10.  Arme

III.11.  Camuflaj

III.12.  Supra-oameni

III.13.  Cască

III.14.  Haine inteligente

III.15.  Cucerirea spaţiului cosmic cu ajutorul roboţilor minusculi

III.16.  Nanodoctori, în 30 de ani

III.17.  Nanotehnologia şi TIC

III.18.  Integrarea nanotehnologiei în dispozitivele de zi cu zi

 

IV  Activitate experimentală

 

IV.1.  Obiective

IV.2.  Materiale

IV.3.  Mod de lucru şi concluzii

 

 Bibliografie

 

BIBLIOGRAFIE

 

1.  Surse bibliografice de pe internet

Ú     http://www.nanoyou.eu/

Ú     http://www.nano.gov/

Ú     http://www.nanotech-now.com/

Ú     http://www.descopera.ro/

 

2.  DVD: Nanotechnology. European Commission: Research Directorate-General 2004;

 

3.  DVD: NanoInLife. European Commission. European Research Area;

 

4.  Reasearch EU, revista de stiinta si tehnică, Bruxelles, mai 2007;

 

5. "Nanotechnology" , M. Brocks, E. Jameson, ed. Matrix, Washington, ianuarie 2004.

Ultima actualizare în Miercuri, 08 Iunie 2011 22:14
 

Revista cu ISSN

Studiu comparativ intre educatia formala…

STUDIU COMPARATIV ÎNTRE EDUCAŢIA FORMALĂ, INFORMALĂ ŞI NONFORMALĂ prof. Mihaela Butoi Colegiul Național ”Grigore Moisil”, Onești „Educația există pe întreg parcursul vieții și nu are o destinație finală” - John...

Read more

Regresivitatea termenului literar superr…

REGRESIVITATEA TERMENULUI LITERAR SUPERREALIST   Ştefan Lucian MUREŞANU     Cuvinte cheie: regresivitate, superrealism, incandescent, senzaţii, rostire, lumină, divin, originalitate, urâţeşte.               M-am străduit întotdeauna ca prin cuvântul meu scris să nu lezez existenţa niciunui...

Read more

Corpul national de experti in management…

Corpul national de experti in management educational sesiunea 2012 seria 3     Se organizeaza si cea de-a treia serie din sesiunea 2012 pentru concursul de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea Corpului...

Read more

Pledoarie pentru lectura intr-o lume dom…

PLEDOARIE PENTRU LECTURǍ ÎNTR-O LUME DOMINATĂ DE GADGET-URI Prof. înv. primar MINODORA CONSTANTIN Liceul de Artă ”Ioan Sima” Zalău Prin proverbul românesc ,,Cartea...

Read more

Enseigner et apprendre le francais a tra…

ENSEIGNER ET APPRENDRE LE FRANÇAIS A TRAVERS LE JEU   Ilie MINESCU Universitatea de Vest Timişoara   En tant qu’outil pédagogique pour l’enseignement/apprentissage des langues, le jeu a une longue tradition. Les éducateurs de la...

Read more

Violenta definire concept forme

VIОLEΝŢA DEFINIRE, CONCEPT, FORME Boldașu Magdalena Maria, prof.înv.primar, Școala Gimnazială Nr.1 Peștera În ce рriveşte încercările de definire, analiză şi interрretare a agreѕivităţii de către ѕрecialişti, nu numai că nu...

Read more

viziunea si misiunea organizatiei scolar…

VIZIUNEA ŞI MISIUNEA ORGANIZAŢIEI ŞCOLARE     Profesor pentru învăţământul primar, Mirela Frunzeanu Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov     Rezumat Viziunea unei organizaţii reprezintă o stare ideală proiectată în viitor şi care configurează...

Read more

Calendar examenul de bacalaureat 2017

Calendar examenul de bacalaureat 2017 Calendarul examenului de bacalaureat din 2017, pentru absolventii clasei a XII-a si a XIII-a, a fost publicat recent in Monitorul Oficial, intr-un ordin al ministrului...

Read more