Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Norme privind plata comisiilor de examen concurs pentru ocuparea posturilor didactice
Luni, 01 Octombrie 2012 00:00

   ANEXA Nr. 13
  la metodologie

 

NORME
privind plata comisiilor de examen pentru concursurile pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar

 

   1. Comisia de organizare si desfasurare a concursului

   a) presedinte - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   b)

   -3 membri pentru comisiile de pana la 50 de candidati, fiecare salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei/membru;

   -5 membri pentru comisiile intre 51-100 de candidati, fiecare salarizat cu un tarif de 2-3 lei/candidat;

   -7-11 membri pentru comisiile peste 100 de candidati, fiecare salarizat cu un tarif de 1-2 lei/candidat, dar nu mai mult de 300 lei/membru;

   c) reprezentant al inspectoratului scolar - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   d) informatician/ajutor analist programator/personal al unitatii de invatamant cu competente in utilizarea calculatorului - salarizat cu un tarif de 2-3 lei/candidat, dar nu mai putin de 20 lei si nu mai mult 300 lei;

   e) secretar - salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   f) supraveghetori - 6 ore/zi, fiecare salarizat cu un tarif de 30-50 lei/zi.

2. Comisia de organizare si desfasurare a probei practice/orale sau a inspectiei speciale la clasa in profilul postului

   a) presedinte - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   b) membri - cate 2 profesori, care au dobandit definitivarea in invatamant, cu specializarea in profilul postului/responsabili ai comisiilor metodice cu specializarea in profilul postului/inspectori scolari de specialitate/metodisti ai inspectoratului scolar cu specializarea in profilul postului, pentru 25 de candidati - fiecare salarizat cu un tarif de 4-6 lei/candidat;

   c) secretar - salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei.

   3. Comisia de elaborare a subiectelor, a baremelor de evaluare si de evaluare a lucrarilor scrise si comisia de rezolvare a contestatiilor

   a) presedinte - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   b) membri - pentru fiecare disciplina de concurs, cate 2 profesori titulari de specialitate din invatamantul preuniversitar avand gradul didactic I sau II/metodisti/inspectori scolari/80 de candidati - fiecare salarizat cu un tarif de 5-7 lei/candidat;

   c) 1-2 informaticieni/ajutori analisti programatori - fiecare salarizat cu un tarif de 1-3 lei/candidat, dar nu mai putin de 10 lei si nu mai mult de 300 lei;

   d) 1-2 secretari - fiecare salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei.

   4. Modalitatea de plata

Fondurile pentru plata personalului salarizat din comisiile prevazute la pct. 1-3 vor fi asigurate de unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar care au organizat concurs. Plata persoanelor salarizate se face de catre unitatea de invatamant particular/centrul la care s-a organizat concursul.

Persoanele care fac parte din comisiile prevazute de prezenta metodologie beneficiaza de decontarea cheltuielilor de cazare, transport si diurna, dupa caz, conform legii.

 

   NOTA:

Pentru personalul salarizat aflat in activitate in perioada desfasurarii concursului, participarea la aceste activitati se realizeaza cu conditia recuperarii activitatilor corespunzatoare functiei de baza, din perioada respectiva.


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Profesiunea didactica din perspectiva em…

PROFESIUNEA DIDACTICĂ DIN PERSPECTIVĂ EMOŢIONALĂ   Profesor DULCEAC DORINA, Școala Gimnazială Bălăceana - Suceava   REZUMAT: În contextul societăţii de azi, personalităţile complexe şi dinamice integratoare trebuie să dovedească o permanentă adaptare la schimbările inevitabile,...

Read more

Directioneaza 2 % din impozit pentru Aso…

Direcţionează 2% din impozit pentru Asociaţia Profesorilor din România Direcţionează 2% din impozitul tău pe venit pentru susţinerea acţiunilor şi programelor coordonate de Asociaţia Profesorilor din România! Această donaţie nu costă...

Read more

Studierea unui buletin de analize medic…

STUDIEREA UNUI BULETIN DE ANALIZE MEDICALE prof. Arjoca Mihaela Maria Colegiul Tehnic ‘’Ion Mincu’’, Timișoara Rezumat: Fiecare om trebuie să pună preț pe sănătatea proprie...

Read more

Frumusetile satului Borza

Frumusetile satului Borza

“FRUMUSEŢILE” SATULUI BORZA   Profesor Camelia Veronica Cosma Liceul de Artă “Ioan Sima”, Zalău     Satul Borza face parte din comuna Creaca, judeţul Sălaj. Această comună este aşezată în partea centrală a judeţului, ocupă partea...

Read more

Calendar examenul de bacalaureat 2017

Calendar examenul de bacalaureat 2017 Calendarul examenului de bacalaureat din 2017, pentru absolventii clasei a XII-a si a XIII-a, a fost publicat recent in Monitorul Oficial, intr-un ordin al ministrului...

Read more

Norme metodologice privind efectuarea co…

Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic din invatamant

Read more

Integrarea jocului didactic in orele de …

INTEGRAREA JOCULUI DIDACTIC ÎN ORELE DE MATEMATICĂ ÎN CICLUL PRIMAR prof. înv. primar Marşeu Rodica Lavinia Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara MOTTO: “Jocul este manifestarea primară a atitudinii creative...

Read more

Evaluarea copiilor cu CES

EVALUAREA COPIILOR CU CES   Prof. înv. primar Răvășel Oana – Cătălina, Școala cu clasele I-VIII Doba     Dizabilitatea face parte din experienţa umană, fiind o dimensiune a umanităţii. Ea este cea mai puternică...

Read more