Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Portofoliul profesorului
Luni, 20 Septembrie 2010 14:13

Portofoliul profesorului

 

 

I. DATE PERSONALE

1. Structura anului şcolar

2. Încadrarea (clase, număr de ore)

3. Orarul

4. Fişa postului

5. Calendarul activităţilor pe anul în curs

6. Curriculum Vitae

7. Raport de autoevaluare

 

II. ACTIVITATEA DE LA CATEDRĂ

1. Programa şcolară

2. Programele pentru opţionalele propuse

3. Planificarea materiei (planificarea anuală şi planificarea pe unităţi de învăţare)

4. Proiecte didactice

5. Teste de evaluare (testele predictive, rezultatele acestora şi observaţiile - concluziile ce se impun,

testele sumative pentru fiecare unitate de învăţare sau testele date la sfârşit de semestru sau an

şcolar)

6. Evaluarea alternativă (titlurile proiectelor, referatelor, eseurilor şi portofoliilor întocmite de elevi)

7. Fişe de lucru (pe clase, pe nivel de performanţă vizat)

8. Catalogul profesorului

9. Programa de pregătire pentru recuperarea cunoştinţelor

10. Lista materialului didactic existent

11. Fişe cu asistenţele la ore

 

 

III. PERFORMANŢE

1. Calendarul olimpiadelor, concursurilor şcolare

2 Descriptori de performanţă

3. Subiecte propuse

4. Tabel nominal cu elevii selecţionaţi şi pregătiţi pentru aceste concursuri

5. Planificarea pregătirii suplimentare

6. Prezenţa la pregătiri

7. Rezultatele obţinute la diferite faze

 

IV. PROIECTE PERSONALE

-cuprinde lista cu proiectele realizate sau proiectele propuse pe o anumită perioadă

 

V. PERFECŢIONARE

-evidenţa clară a activităţilor de perfecţionare organizate la nivelul unităţii de învăţământ (catedră, consilii profesorale) sau de C.C.D., I.S.J., diplome, certificate

 

VI. MATERIALE

-scrisori metodice, regulamente, publicaţii, adrese M.E.C.T.S., I.S.J.

 

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 17:09
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Cat de sanatos ne hranim chestionar

CÂT DE SĂNĂTOS NE HRĂNIM?! – CHESTIONAR – Florea Mihaela- Ramona, prof. înv. primar, Școala Gimnazială „Andrei Șaguna” Deva Pentru a putea limita efectele negative ale alimentației haotice pe care...

Read more

Satisfactia fata de viata a elevilor la …

SATISFACȚIA FAȚA DE VIAȚĂ A ELEVILOR DE LA ȘCOALA SANITARĂ POSTLICEALĂ ”CAROL DAVILA” PETROȘANI   Prof. Bălan Anca Școala Sanitară Postliceală ”Carol Davila ” Petroșani   În lumina cercetărilor efectuate pe tema calității vieții în...

Read more

Regulament de organizare si activitatilo…

REGULAMENT DE ORGANIZARE A ACTIVITĂȚILOR     CUPRINSE ÎN CALENDARUL ACTIVITĂȚILOR EDUCATIVE, ȘCOLARE ȘI EXTRAȘCOLARE   În plan european, iniţiativa promovării activităţii educative extraşcolare aparţine Consiliului Europei, prin Comitetul de Miniştri, care şi-a concretizat demersurile...

Read more

Mostre de unitati SF intercurriculare

PARTEA VI Mostre de unităţi SF intercurriculare   Fiecare partener a proiectat o unitate SF inter-curriculară (cross-curriculară), descriind o serie de lecţii interconectate care utilizează unul sau mai multe texte SF cu scopul...

Read more

Studiul somnului si importanta in sanata…

STUDIUL SOMNULUI ȘI IMPORTANȚA ÎN SĂNĂTATE prof. Arjoca Mihaela Colegiul Tehnic ‘’Ion Mincu’’, Timișoara Rezumat: Somnul este indispensabil vieții și sănătății oamenilor.Este o enigmă încă, procesele reparatorii care...

Read more

Sistemul de invatamant si structura

SISTEMUL DE INVĂŢAMÂNT DIN ROMÂNIA     Sistemul de învăţământ reprezintă principalul subsistem al sistemului de educaţie, care se referă la organizarea instituţională a învăţământului. În cadrul sistemului de învăţământ sunt reunite instituţiile specializate...

Read more

Inluziunea o realitatea pentru elevii cu…

INCLUZIUNEA - O REALITATE? ELEVII CU CES ŞI LECTURA Prof. Cristina Hanţ, Liceul Teoretic „Adam Muller Guttenbrunn”, Arad Rezumat: Lucrarea are...

Read more

Munca independenta si jocurile didactice…

MUNCA INDEPENDENTĂ ŞI JOCURILE DIDACTICE, ÎN CICLUL PRIMAR înv. Marc Aurica Școala Gimnazială Cîmpeni Activitatea independentă a elevilor constituie deopotrivă mijloc şi scop al demersului didactic. Din acest punct de vedere,...

Read more