Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Proiect de parteneriat scoala familie
Scris de mihaiela lazar   
Marţi, 08 Martie 2016 20:27

PROIECT DE PARTENERIAT ŞCOALĂ-FAMILIE

Înv. Dana Gligor

Școala Gimnazială Câmpeni

Am realizat acest parteneriat pentru a consolida relația cu familiile elevilor și a-i implica cât mai mult în activitatea la clasă și totodată urmărind:

*formarea părinţilor în spiritul ideii de parteneri egali în educaţia copiilor;

*convingerea părinţilor pentru a investi în dezvoltarea personală a copilului şi a grupului în ansamblu;

*implicarea părintilor în atragerea de resurse (financiare sau materiale) necesare unei bune desfăşurări a actului educaţional;

*creearea unui mediu educativ pozitiv,favorabil,adecvat pentru o stimulare continuă a învăţării spontane a copilului;

*achizitionarea de către părinţi a unor informaţii şi cunoştiinţe pe care să le folosească în educarea propriilor copii.

Durata proiectului:anul şcolar 2015-2016

Clasa: pregatitoare

Motivaţie:

*necesitatea menţinerii unităţii de cerinţe în educaţia copilului;

*necesitatea realizării unei legături reale între şcoală şi familie ca parteneri egali în educaţia copilului.

Scopul:

*dezvoltarea parteneriatului cu părintii;

*implicarea şi participarea reală a părintilor în activităţile la clasă şi la cele extracurriculare.

Obiective:

*formarea părinţilor în spiritul ideii de parteneri egali în educaţia copiilor;

*convingerea părinţilor pentru a investi în dezvoltarea personală a copilului şi a grupului în ansamblu;

*implicarea părintilor în atragerea de resurse(financiare sau materiale)necesare unei bune desfăşurări a actului educaţional;

*creearea unui mediu educativ pozitiv,favorabil,adecvat pentru o stimulare continuă a învăţării spontane a copilului;

*achizitionarea de către părinţi a unor informaţii şi cunoştiinţe pe care să le folosească în educarea propriilor copii.

Grup ţintă:

*părinţii şcolarilor din clasa pregatitoare

Resurse umane:

*părinţi

*bunici

*cadre didactice

*copii

Resurse materiale:

*materiale informative în domeniul educaţiei;

*reviste de specialitate;

*calculatorul;

*videoproiectorul.

ACTIVITĂŢI PROPUSE

Nr.

crt.

Activităţi

propuse

Obiective

Data

1.

,,Să ne cunoaştem copiii!’’

Schimb de informatii privind comportamentul copiilor în familie şi şcoală

Oct.

2015

2.

,,Ce nu ne place la copilul nostru ?’’

Sugestii pentru eliminarea comportamentelor problematice la copii

Nov.

2015

3.

Ne pregătim de serbare

Implicarea părinţilor în atragerea şi găsirea de resurse materiale şi financiare necesare derulării serbării de Crăciun

Dec.

2015

4.

Familia şi copilul

Consilierea părinţilor cu privire la relţtiile ce trebuie să existe între copii şi membrii familiei

Feb.

2016

5.

Drepturile copilului

Informarea părinţilor asupra,,Drepturilor Copiilor conform Convenţiei Naţiunilor Unite’’

Martie

2016

6.

Cum reactionăm când ne supără copilul...

Prezentarea unor cazuri concrete şi a soluţiilor ce se impun

Completarea unor chestionare referitoare la relaţia părinte-copil

Mai

2016

7.

De ziua copiilor

Implicarea părinţilor în sărbătorirea Zilei Copilului

Participarea alături de copii la activităţile desfăşurate cu această ocazie

Iunie

2016

8.

Evaluare program

Analiza activităţilor desfăşurate şi gradul de implicare a părinţilor în activităţile propuse

Completarea unor chestionare despre educaţia copiilor

Iunie

2016

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Cross curricular teaching learning

CROSS-CURRICULAR TEACHING AND LEARNING   Poenar Lorina Manuela - Profesor limba engleză Colegiul Economic “Emanuil Gojdu” Hunedoara                    Nowadays the issue of cross-curricular teaching and learning  involves a conscious effort to apply concepts, theories,...

Read more

Particularitatile limbajului la scolarul…

PARTICULARITĂŢILE LIMBAJULUI LA ŞCOLARUL MIC                                                                Mitroi Ramona Delia                                                    Liceul Teoretic Recaş, Timiş   Limbajul este activitatea individuală de comunicare prin intermediul limbii, ori comunicarea presupune vehicularea unor semnificaţii între emiţător şi un...

Read more

La radio dans la classe de fle comment

                    LA RADIO DANS LA CLASSE DE FLE. COMMENT?   Ilie MINESCU Universitatea de Vest din Timişoara   Avant de travailler avec le document radiophonique l’apprenant est préparé à la réception du document. L’enseignant lui...

Read more

Planificare model pentru psihodiagnoza t…

Planificare model pentru psihodiagnoza terapie invatamant special   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata...

Read more

Studiu privind relatia dintre implicarea…

STUDIU – PRIVIND RELAŢIA DINTRE IMPLICAREA ELEVILOR ÎN ACTIVITĂŢI EXTRAŞCOLARE ŞI COMPORTAMENTELE LOR AGRESIVE     Blejan Maria Liliana, Profesor Psiholog Liceul de Arte Plastice “Hans Mattis Teutsch” Braşov     Acest studiu are la bază ideea...

Read more

Rolul si importanta jocurilor logico mat…

ROLUL ŞI IMPORTANŢA JOCURILOR LOGICO-MATEMATICE ÎN ACTIVITĂŢILE INSTRUCTIV- EDUCATIVE DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR Prof. înv. primar si preşcolar Niţu Florina Grădiniţa cu program normal „Lumea copiilor”...

Read more

A synthetic study of transitive verbs ta…

A SYNTHETIC STUDY OF TRANSITIVE VERBS TAKING DIRECT OBJECTS prof. Drăgian Ana-Elena Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea Having in mind the complexity of the English verb and relating it with...

Read more

Cautarea identitatii in media

CĂUTAREA IDENTITĂŢII ÎN MEDIA                                                                                               Mureşan - Chira Gabriel   Prof. Educator CRDEII, Cluj - Napoca   Asaltul informaţional este o realitate întâlnită la tot pasul. Ne punem întrebarea firească - cum ne protejăm...

Read more