Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Structura portofoliului invatatorului
Miercuri, 15 Septembrie 2010 13:58

Structura portofoliului invatatorului


Partea I - Date personale
Structura anului scolar
Orarul
Fisa postului
Curriculum Vitae
Raport de autoevaluare lunar / semestrial

Fisa de evaluare anuala


Programa scolara
Programele pentru optionalele propuse
Planificarea materiei (planificarea anuala si proiectarea pe unitati de invatare)
Proiecte didactice (debutanti)
Teste de evaluare (testele initiale, formative,  testele sumative pentru fiecare unitate de invatare sau date la sfarsit de semestru sau an scolar)
Titlurile portofoliilor intocmite de elevi
Caietul pentru inregistrarea rezultatelor elevilor
Lista materialului didactic existent
Copii fise de asistente la ore efectuate de catre responsabilul comisiei metodice si de catre membrii CEAC din scoala 

Partea a II-a - Activitatea la catedra


Partea a III-a - Performante ale elevilor si ale cadrului didactic
Calendarul concursurilor scolare
Subiecte propuse la concursuri scolare
Tabel nominal cu elevii selectionati si pregatiti pentru concursuri
Rezultatele obtinute la diferite faze (tabel)

Carti educationale, reviste scolare, articole elaborate de catre cadrul didactic in ultimii 5 ani

Partea a IV-a - Proiecte educationale in desfasurare si activitati extracuriculare

Copii ale proiectelor si programelor educationale desfasurate

 

Partea a V-a - Perfectionare efectuata in ultimii 5 ani
Acte doveditoare

 

Partea a VI-a - Alte materiale

Scrisori metodice, regulamente, publicatii, adrese MECTS, ISJ, etc.

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 17:01
 

Revista cu ISSN

portofoliul didactic o metoda alternativ…

PORTOFOLIUL DIDACTIC, o metodă alternativă viabilă de evaluare   Prof. Stan Cristina Şcoala Gimnaziala Bâsca-Chiojdului, jud. Buzău   „Într-o şcoală niciodată nu se ştie cine dă şi cine primeşte.” (Constantin Noica)   Şcoala are “obligaţia“ să creeze condiţii...

Read more

The myth of feminine beauty in victorian…

THE MYTH OF FEMININE BEAUTY IN VICTORIAN BRITISH NOVELS   Profesor Ştefănescu Adriana Colegiul Tehnic „Regele Ferdinand I”, Timişoara   I chose to study the Victorian novels because I considered them the beginners in breaking...

Read more

Structura noului an scolar 2014-2015

STRUCTURA NOULUI AN ŞCOLAR 2014-2015 Ministerul Educației a anunțat structura noului an școlar 2014-2015. Acesta va începe pe 15 septembrie 2014 şi se va încheia pe 19 iunie 2015. Elevii din...

Read more

Lecturi obligatorii pentru clasa a V-a

Lecturi obligatorii pentru clasa a V-a   Literatura română Ion Agârbiceanu Nepoata lui moş Mitruţ Vasile Alecsandri Ostaşii noştri Dimitrie Bolintineanu Legende istorice Ion Al. Brătescu-Voineşti Întuneric şi lumină I. L. Caragiale Momente şi schiţe Ion Creangă Poveşti, povestiri, amintiri B. Şt. Delavrancea Neghiniţă Petre Dulfu Poveştile lui...

Read more

Educatia formala

EDUCATIA FORMALA   O definitie a  educatiei formale a fost data de  catre Philip Coombs, conform careia educatia formala este “sistemul educational structurat ierarhic si gradat cronologic, pornind de la scoala primara...

Read more

Educatia nonformala

EDUCATIA NONFORMALA    Educatia nonformala a fost definita de catre J. Kleis drept “orice activitate educationala, intentionata si sistematica, desfasurata de obicei in afara scolii traditionale, al carei continut este  adaptat nevoilor individului ...

Read more

Poeme universul copilariei

POEME – UNIVERSUL COPILĂRIEI   Ileana Faur, profesor Limba şi Literatura română Liceul Tehnologic Transporturi Auto, Timişoara   În studiul de faţă, referitor la cele mai cunoscute poeme eminesciene, am avut în vedere o abordate...

Read more

Creativitatea trasatura complexa de pers…

CREATIVITATEA – TRĂSĂTURĂ COMPLEXĂ DE PERSONALITATE înv. Marc Aurica Şcoala Gimnazială Cîmpeni E necesară cunoaşterea valenţelor creatoare ale fiecărui individ fiind impusă de practica orientării şcolare, de necesitatea plasării lui în...

Read more